Ha érted, hogy mondom

Szlengblog

Szlengblog

Tatár szekuriti

2009. november 13. - Nyelvész Józsi

Fél éve azért mákja volt a Karnak, baszki, a Tatár szekuritinál bekaptárazták a főnököt, a büdös prosztó Tatár Sanyit. A Tatár arról volt híres, apám, hogy egyrészt feketén toluló, papíron leszázalékolt emberekkel védte az objektumokat, például a Suzukit, tesókám, azt persze vagy későn fizette ki a nyomorult parasztokat vagy egyáltalán nem. Dehogynem vágod, mindenki ismeri, én is, hallod, ilyen magas, dagadt, barnahajú, szemüveges, büdös szélhámos. Harminc és negyven közötti figura. Ilyen Volkswagen Polóval nyomatta Tzátzon. Nekem anno négy lepedővel tartozott, amiért kábé négy-öt hónapot sírtam, mire nagyduzzogva visszadta. Érted, bazmeg, néha már én éreztem magam kellemetlenül, hogy követelem azt, ami az enyém! De én még jól jártam, a Petrovics Tomiéknak hatszázzal jön. Büdös féreg. Volt a Schalk Feri bácsi, neki dolgozott télen, kimegy a bódéből, gondolom én, mutreszozni, azt megcsúszott, és bebaszta a fejét. Majdnem meghalt a kisöreg, kórházba kellett vinni. Persze a Tatár leszarta, fizetés ugrott meg vissza se vette.

Ilyen idős bácsi, hallod.

---------
Szlengblog - a könyv. Hamarosan megjelenik.
---------

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása