Ha érted, hogy mondom

Szlengblog

Szlengblog

Csúszóba

2010. március 20. - Nyelvész Józsi

(Jellemzően átmeneti anyagi gondok miatt) későbbi fizetési kötelezettség vállalása ellenében vagy valamiért cserébe.

- Na, ken áj help jú, Hőbi? Pörögjön az az Excel-fájl, ne az Indexet nézegesd! Láttam az alt-tabot, te féreg! Mikor hozzuk át a folyamatot olaszoktól? Jövő héten már repülni kéne.
- A jobbikos csókát nézzed, apa, kemény kicsit. "Megkínálta pipájából a lányokat."
- Hoppácska, megy a pöffentés erősen hehee. Két kiscsaj odabasz mondjuk, honnan szedett ilyen finom sunikat ez a jobbágy? Mondjuk, én nem a bongszipkát, hanem a vonómat adnám a szájukba, telibefrecskelném a torkukat, geci! Litert lefejetnék velük kajakra. Ha én avatnám be őket ancsába, meglenne a vallásos nevelésük, apám, oltárt állítanának nekem otthon, azt naponta kétszer a fotóm előtt imádkoznának, baszod.
- Te akkora paraszt vagy, Béla, te szerintem a saját fényképedre hokizol titokba, te állat hehhe.
- Néha a Lily Thai is befigyel azért. Na, inkább lőjünk el egy kényelmes cinyát, utána ebéd, ez a szájbavert Excel-sheet nem szalad el hétfőig. Öööhh… Lehetek pofátlan, mesterem? Hete lógsz nekem a csúszóba dobott aranymalbimmal, szóval most én felejteném itt a dobozt… De ugye nem gáz?

Timinek remélem, kifizeti a föncije és nem csúszóba kapja majd meg a húsvétot.

Kösz mattah és tff.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása