Ha érted, hogy mondom

Szlengblog

Szlengblog

Megcsinál

2009. december 07. - Nyelvész Józsi

1. Önkielégítést, közösülést vagy egyéb nemi tevékenységet folytat, annak eredményeként szexuális öröme tetőpontját eléri, elélvez.

- Milyen volt a Gyula bácsi hétvégéje?
- Fasza volt, öcsécském, hehee. Kurva nagyot basztam, kisapám... Becsuláztam a mamesz seggébe, azt hátulról töltöttem neki, ilyen gyorsba, mint a nyúl. Egy hiányzott, 17 éves kiscsaj még harapdálhatta volna alulról a mogyellárist ezerrel. Gecijáúl megcsináltam magam, azt függönybe ilyen kurvára erősen megtöröltem a faszom - ezt jegyezd meg öcsém, mert ez a törvény, vagy a párnahuzat, még az is lehet. Mindegyik ezt érdemli. Na, következő lehetőségnél balra.

- Tegnap megcsináltam a Kumit, tesó.
- Eskü!? Szopatsz, Kisnovák, te féreg!

2. (Nő) rendkívüli alapossággal külsejét (személyes találkozóra, társasági összejövetelre, eseményre) előkészíti, sminkjét és ruháját a megszokottnál is fokozottabb figyelemmel, igényességgel összeállítja.

- Ohó, Totya, jól néz ki a Dittike az esküvői képen, van még ilyen a mobilodba? Most nem azért, bocs, riszpekt meg minden, de nem mondanád meg, hogy annak a patkányképű Rudikának nővére.
- Ja, jól meg volt csinálva a Ditti. Várjál kicsit, meló... Höjj, Lacika, csemperagasztóról számla van? Király, csá!

Alap ribancos a Szabina felsője, de kurva jól megcsinálta magát. Kipakolnám a csöcsöket, mint hülyegyerek a mikuláscsomagot, érted.

Kösz, radu.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása