Ha érted, hogy mondom

Szlengblog

Szlengblog

Rácsörög

2009. december 04. - Nyelvész Józsi

(Mobil)telefonon felhív.

- Halló? Tasnádi úr? Tomek vagyok, a Dénesgazdának dolgozunk. Nem tudjuk elérni, és nagy a gáz, mert el lett számolva a gyepszőnyeg, 15 négyzetméter hibádzik, esetleg...
- Óafaszom! Figyelj, te Tomek, vágom, ki vagy és javaslom neked meg a kistáska haverjaidnak, hogy engem ne hívogassatok, főleg ne a Dini miatt, mer általában gecire nem tudom, hol van, éppen aludnék, felkeltettél, bazmeg, pedig egész éjjel szarul voltam, ghecci. Majd a Dénes ott lesz, ha úgy alakul, bazmeg. A szatyorfejű kurva néniké...
- Norbi, mondtam neked, hogy necces lesz rácsörögni az öccsére.

Te, kéne csörögni erre a Mullinire, elhívni valahova találkozni, aztán ilyen istenbaszta módon, gecire összeverni, abból csak értene, nem? Most azt játszotta az öreg srác, hogy belehokizott pézsébe, ilyen olcsó sprével befújta, becsengetett a Norbihoz, azt otthagyta a kis levélkével, hogy "egész éjjel forgolódtam... semmi élvezet."

Kösz, enialisz és Modor Tibi.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása