Ha érted, hogy mondom

Szlengblog

Szlengblog

Békávézik

2010. március 12. - Nyelvész Józsi

1. (Rendszerint mindennapos jelleggel) a Budapesti Közlekedési Vállalat által üzemeltetett tömegközlekedési eszközöket használja.

- Csáá, mhi a pálya, de rég láttalak, buzi! Békávézol, Andráska? Kocsival mi van?
-Á, csáo, Bécikém! Ja, nem szoktam, csak a verda most szervízben van, én meg megyek pecót nézni.

- Ezt varrd össze, Hő-bí, öcsém! Találkoztam a Kisandrissal a szimantekesektől. Jahszóval így aszondja így bele a fejembe, de érted, kussolunk két percig előtte, aztán így hirtelen rám néz, hogy, "hát, Bécikém, kineveztek a Service Center élére. Team Manager vagyok. Most olaszoktól hozunk át folyamatot." Így tereltem, hogy ok-ok, de hallod, bazmeg, majdnem elröhögtem magam, így takartam a könyökömmel, így, érted, ahogy kapaszkodtam. Mondom, te Acting Team Leader vagy esetleg, merhogy más esetben, érted, nem a négyeshatoson veretnéd neki, nézz körbe, békávézol, te. Így lenne, a Hőbe Balival nézegetnétek, hogy milyen lukszer bőr belsőt meg komplett multimédiát tetettek a céges Mondeótokba.
- Sííjjjjj, Béci... ez hatalmas farok, az Andriska!

2. Közbeszerzésre szánt pénzösszegek gyakran jelentős hányadát, törvénytelenül, szabályokat megkerülve, trükköket bevetve eltulajdonít.
A kifejezés eredete a BKV Zrt.-hez köthető botránysorozat; annak tucatnyi vezetője által, bűnszövetségben elkövetett vesztegetés, csalás, hűtlen kezelés és egyéb visszaélések.

- Megbocsátasz, Gyuszikám, egy percre… héééélóó! Melyik nem bír magával ott hátul?! Mit mondtam nektek a múltkor? Ha beragad a húszas, nem rugdosod a csocsóasztalt, nem izmozol, hanem szólsz nekem, én majd megyek a kulccsal! És akkor ezek fogják majd a nyugdíjunkat megtermelni, Gyuszikám, hát a… áhhh, nem is idegesítem magam. Na, szóval dobjál inkább még egy uncsit, bikavért felejtsd el, ez csak főiskolás bulikra van vadásznak, unokaöcsém sufniborászatából. A zegomi tacskóba szüretelte hozzá a kristálycukrot meg az élesztőt. ... Nem, ez most nem a taxis gyerek, hanem a csévi, vele még nem ütköztél. Élhetetlen balfasz, mondjuk küzd ezerrel, mint disznó a jégen, mégse viszi semmire… Ez is, ha ezerszer nem mondtam már neki, hogy szűrje le rendesen a szittyót, a tabletta meg a krepp-papír darabjai még itt figyelnek benne… Amúgy megvan az apekos meg a finánc bobiknak volt tüntetése, öregem?
- Pfejjj, ne is mondd, Lajoskám. Inkább akkor dolgoznának ezek a fillérbaszó, lófaszjóska gecikh! Azt ott küzdenek, kicsikéjt több májkrémér. Békávéznak ezerrel a fejesek, ezeknek meg ez a lényeg, legyen kis plussz májkrém az ólba. Most is itt van ez a Sávoly témája, ez is kinek az érdeke? Azt ott motoroznak ezerrel a hülyegyerekek, hova a mocskosh, rojtospinájú, istenbaszta, kopasz kurvaÉLETBE?? Motorozzanak a mélyúton meg az erdőbe, kit érdekel, amúgy is csak a vaddisznók túrják szét a faszbha.

Kösz, mathiasrex és tff.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása