Ha érted, hogy mondom

Szlengblog

Szlengblog

Benéz

2008. október 08. - Nyelvész Józsi

Tévesen állapít meg, rosszul azonosít.

Bocs papesz, ezt nagyon benéztem. A Pocok presszóban nem a nőd témázott a Téglásival, hanem valami pesti kiscsaj.

Ja, a november az december? A céges karácsonyi buli dátumát eléggé benéztem.

Benéztem a dolgot: Stockholm tényleg főváros. Igazatok van, baszki. Bunkó vagyok, jobbágy vagyok, rudi vagyok.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása