Ha érted, hogy mondom

Szlengblog

Szlengblog

Beregel

2010. április 07. - Nyelvész Józsi

(Rendszerint weboldalon) fiókot létrehoz, bejegyez; magát nyilvántartásba helyezi, regisztrál.

- Szega, Morvicsek... Ne fossá, apa, nem a jard az, csak én vagyok. Várjá... felteszem a tatyingert... hogyhogy itt nyomatod a fegyencjáraton? Aszittem, te ilyen komoly passatos bizniszmen lettél, érted, eléggé belengetted, hogy pár hónap, azt beüt ez a pénzügyitanácsadós biznyák, hehhe. Meg ott üvöltöttél, mint a a sakál, a Marcipán előtt, hogy a fasszodat belevered, többet nem mész a hatossal.
- Haggyá, geci, te is tudod, hogy borult az egész, a főgórék már a seggtágító kurzust nyomják az előzetesbe. Fostam kifele a dellát, öltöny, laptop, mítingek a Leroyban, kisfaszom. Szoptam, mint a gárdásniki, de pénzt akkor látok belőle, amikor a pina dalol.
- Aha... És most? Úgy tudom, üveggyárba van felvétel, ha érted, hogy mondom.
- A faszt, iwiwen küldtek egy ilyen lehetőséget, kanadai gyémántbiznyák, kétszáz dolcsi a beugró, pár hónap, és kitörök, mint a járvány, érted. Ez garantált, tesó. Ha érdekel, elmagyarázom a tematikát, és már regelhetsz is be alám.

Kösz, tff.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása