Ha érted, hogy mondom

Szlengblog

Szlengblog

A Red Bull témája

2010. április 07. - Nyelvész Józsi

A fáccsén már írtam, hogy a napokban jött egy pakkh, amiről első körben nem vágtam, hogy akkor most mi ez. Aztán rájöttem, hogy korábban beszéltem a Red Bullal egy hidetéses biznyákról. Mivel gördülékeny bizniszmen vagyok, és a Red Bull sem egy faszkópé cég, ezért küldtek pár Energy Shotot, riszpektből. A hirdetés meg kikerült ide a jobb felső sarokba.

Ez a hirdetés most pár hétig menni fog. A lényege, hogy kamerás pókokat keresnek fesztiválozni (a Modorosblogon van egy elemzés a hangulatról :D). Ha ilyen vagy, és van egy heted videózni, inni, üvöltve bulájozni meg - úgy hallottam régebben a Progression révén - groupie pinhákath rommá kúrni, akkor ide klikkelj.

Szlengblog Red Bull

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása