Ha érted, hogy mondom

Szlengblog

Szlengblog

A Gyulabá postaládája

2010. január 25. - Nyelvész Józsi

Na, ezt az üzenetet ma továbbították a Gyulabának iwiwen:

"Idefigyejjé sikonya!azt csiripelik a madarak Táton, hogy szilveszterkor a kultur mögött megfogdostad a Rostás Renikét az unokahugomat.16 éves bazmeg, meg hogy meg akartad bociztatni te köcsög.mi a faszt képzelsz magadról? he? na akkor most megmondom neked hogy ha mégegyszer beteszed a mocskos lábadat Tátra, akkor tuti hogy szét lessz baszva a pofád. nem érdekel mennyi emberembe kerül, de kinnyírunk a gecibe!remélem az a nyelvész vagy ki a geci , az az internetes újságíró vagy mi tudatja a világgal a tokodi újságjába hogy sikonya geci meg lett fenyítve! és nehogy nekem szólni merjél a Kálminak vagy a Dininek mer jobba vagyok én azokkal mint azt te hiszed!"

Volt egy rövid elemzés is hozzácsatolva:

Na Gyulabá, ezt írta a Rostás, én komolyan venném, mer elég nagyember itt Táton, de tudom hogy Gyulabá meg nem az aki összeszarja magát.én átadtam.csuma!

Hát, öcsém. Ahogy ismerem az öreget, ettől nem esik kétségbe. Próbálták már késes törökök is leszúrni fiatalkorában, de visszatért, mint a terminátor, szinte megölhetetlen a faszi. Persze, azért jobb, hogy tud erről a fenyegetésről, bár mindig nyitva tartja a sunyi kis, ilyen gyűlölettől szűkre húzott szemét.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása