Ha érted, hogy mondom

Szlengblog

Szlengblog

Sün

2009. augusztus 20. - Nyelvész Józsi

Rendőr.
Eredetileg (roham)rendőri alakzat, amelynek segítségével elvezetni kívánt személy(eke)t, az(oka)t körbevéve, a tüntetők közül, tömegből "kiemelnek".

- "... huszadikai rádiós vetélkedőnk második feladata, hogy meséld el nekünk legizgatóbb nyári élményedet. Zoli, óra indul..."
- A Gyulínyó bácsitoknak az volt, otthon egyedül témáztam, azt nagy nézem, anyám horgolás-magazinja, basznivaló nő, rohantam a slozettra újsággal, vertem neki, mint disznó. Közbe muter megjött, azt dörömböl a budiajtón, hogy "Gyula, mi van?" Jujj, hát én olyan izgatott voltam. Amúgy ez a sok sün mit keres az utcán, az apátok fasza meg anyátok picsáját. Inkább lassítok... kapjátok be a vidéki faszom.

A Tomek benne van pár nagyobb kaliberű témában, nem olyan nettó fazon, ahogy elsőre kinéz. Van ott más is, mint gékarton-okosítás. Nehogy a sünök rárúgják az ajtót előbb-utóbb, érted.

Kösz, Benjamin és ufó.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása